Achtergrondafbeelding

Zeesluis IJmuiden

Zeesluis IJmuiden

Na bijna 100 jaar is de Noordersluis in IJmuiden aan vervanging toe. Een nieuwe, grotere zeesluis moet de bereikbaarheid van de haven van Amsterdam verbeteren en de economie in de regio stimuleren door getij-onafhankelijk ruimte te bieden aan de steeds groter wordende zeeschepen. De nieuwe zeesluis wordt 70 meter breed, 500 meter lang en 18 meter diep.

In opdracht van OpenIJ zorgen onze manager verificatie en validatie (V&V), coördinator deelleveringen, coördinator configuration management database (CMDB), Informatieleveringen en overdracht en coördinator quality control (QC) voor ondersteuning vanuit onze expertise op het gebied van kwaliteitsmanagement QC en Systems Engineering.

Havenbedrijf Rotterdam

De kerntaken van het Havenbedrijf Rotterdam zijn duurzame ontwikkeling, beheer en exploitatie van de haven en het handhaven van een vlotte en veilige afhandeling van de scheepvaart. Het Havenbedrijf zorgt voor de versterking van de concurrentiepositie van de Rotterdamse haven als logistiek knooppunt én industriecomplex van wereldniveau. Niet alleen in omvang, maar ook in kwaliteit. Het Havenbedrijf is dan ook een voortrekker in de transitie naar duurzame energie en zet in op digitalisering om de haven en handelsstromen nog efficiënter te maken.

ProcessMinded werkt in opdracht van het Havenbedrijf Rotterdam diverse hoofd- en deelprocessen uit en brengt structuur in bestaande kwaliteitsdocumentatie vanuit onze expertise Kwaliteitsmanagement QA.

Openbaar vervoerterminal Amsterdam Zuid

De bouw van de openbaar vervoerterminal Amsterdam Zuid is onderdeel van het programma Zuidasdok. Het contract bestaat uit meerdere werkzaamheden: de afbouw van de extra reizigerstunnel, de verplaatsing van de metroperrons, het verbreden van de Minervapassage en het verbreden van de treinperrons. Dit is nodig vanwege het groeiend aantal reizigers. 

ProcessMinded biedt in opdracht van Mobilis ondersteuning op het gebied van projectbeheersing, kwaliteitsmanagement en daaronder Quality Control (QC). We optimaliseren de processen rond de bouw en implementatie van de verschillende onderdelen van de openbaar vervoerterminal. Daarnaast waarborgen we de kwaliteit en controleren we de naleving van specificaties en standaarden.